Airlie Beach, Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Miranda Yvonne - WaarBenJij.nu Airlie Beach, Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Miranda Yvonne - WaarBenJij.nu

Airlie Beach, Whitsundays

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Miranda

22 Maart 2013 | Australië, Airlie Beach

Hallo allemaal!

Het is even terug, dus tijd voor een berichtje dachten we zo :)
Op het moment zijn we nog in Airlie Beach, dus kan niet anders dan dat we ons vermaken aangezien we hier al bijna 2 maanden zijn. Leuk dorp, veel gezellige mensen maar zijn vooral veel aan t werk. Zijn zo'n 4 a 5 weken geleden begonnen in een cafe / restaurant hier om de hoek, wat ontzettend goed bevalt . Veel nieuwe dingen geleerd op het gebied van koffies, smoothie's en juices. Erg leuke namen ook zoals kickstart (kunnen we soms zelf wel gebruiken ) en Hangover cure hahaha ook die hebben we wel eens nodig;) Dus als we thuis komen kunnen we de lekkerste sapjes verzorgen. Niet slecht denk ik zo !

Zijn de hele dag open van 7.30 tot 22.30 dus veel verschillende diensten wat het erg leuk houd. Ochtenden zijn we iets minder blij mee, beginnen om 6.30uur (dus opstaan om 5.30) wie verzint het op je vakantie ?? Dan beginnen we met zo'n 22 tafels naar buiten te sjouwen en een hele boel stoelen en andere zooi, maaaaar wel een goede ochtend work out, blijven we in iedergeval een beetje in shape (hebben we wel nodig met al die biertjes en wijntjes steeds) Dus we klagen niet hoor, houden gewoon veel van ons bed ;)

Voor accomodatie zijn we ook nog aan t werk, waarschijnlijk krijgen we daar een extra dagje vrij voor in de week omdat we nu veel uren draaien en al zo lang meedraaien. Dat zou erg lekker zijn dus hopelijk krijgen ze dat voor elkaar!

Voorlopig blijven we hier nog even hangen om weer een beetje te sparen en willen aan t einde van de Airlie Beach ervaring een trip maken naar de eilanden. Als echte ingeburgerde backpackers gaan we daar natuurlijk niet voor betalen maar als hostes werken op de boot voor een weekeind. Het leuke daarvan is dat je een beetje met de staff meewerkt op de boot maar ook alle kans hebt om te snorkelen, zwemmen en de eilanden te bezoeken. Creatief zijn we geworden hoor hahaha, nee wordt veel gedaan en weer een leuke ervaring rijker waarschijnlijk.

Het weer is erg wisselvallig, zitten nog in weatseason dus soms flinke buien. Vorige week heel de week erg mooi geweest, deze week waarschijnlijk weer een cycloon dus veel wind en regen. Temperatuur blijft natuurlijk fantastisch en als we steeds staan te zwoegen maakt t weer toch niet zoveel uit.

Afgelopen week zijn we heerlijk uitgebreid uit eten geweest voor Miran d'r verjaardag, ze wilde graag vis eten dus lekker naar een visrestaurant geweest. We hebben een enorme schotel besteld met veel tijgergarnalen, oesters, calamari, baramundi, st jacob en ga zo maar door.... we hadden het nooit verwacht maar hebben alles weg zitten werken met z'n tweeen onder het genot van een flesje witte wijn. Soms moet je toch even gewoon gek kunnen doen toch ? Daarna nog op stap geweest met collegas en collegas ut t hostel, erg vermaakt dus ..... beetje pijnlijk de volgende dag maar was het zeker waard!

Ik zal nog wat foto's posten van ons heerlijke diner en Miran d'r verjaardag en dan weer tot snel !

Volgende bestemming Noosa en Fraser Island, nu al zin in !!

Dikke knuffel en kuzz van ons !!!

• 22 Maart 2013 - 11:07

Margre:

Hoi lieve meiden,

Wat geweldig, om te lezen, dat jullie het zo naar jullie zin hebben.

Liefs,

Margret

• 22 Maart 2013 - 11:31

Carla:

Hoi lieverds, het klinkt wel geweldig hoor ga zo door. Kuzz van ons .

• 22 Maart 2013 - 19:04

Henk En Ingrid:

Hee meiden weer een leuk verslag en wat ziet die schotel er geweldig uit hmmmmmmm
    zo te zien hebben jullie het nog steeds naar jullie zin goed zo genieten en nog eens genieten
    dikke kuzzzzen van ons allemaal

• 22 Maart 2013 - 21:52

Sonja En John:

Hallo jullie twee
    "Laat nooit een kans voorbij gaan is het gezegde." Maarzo te zien maken jullie daar wel gebruik van.
    Maar voorzichtig dat jullie niet je eigen beste klant word met all die lekkere drankjes.
    Geniet meiden en stay safe.
    Liefs van Sonja en John.

• 25 Maart 2013 - 15:36

Mas:

Wat een leuke update! Mooi om te lezen dat jullie het zo leuk hebben daar. Geniet lekker verder en succes met de vroege shifts! Ben benieuwd naar jullie Hangover Cure :-).
    Liefs Mas

• 27 Maart 2013 - 18:43

Lida:

Hoi, Yvon en Miranda Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben Miranda nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag DE fo,toos waren weer leuk Het is nu 27 Maart en zijn Carla en Ruud in Barcelona Het zou er 27 graden zijn en droog Als dat zo is is het heerlijk weer om door de stad te slenteren Wij zijn reuze benieuwd of ze het leuk vinden Het is zondag Pasen en het is hier erg koud maar 5 graden Wat leuk dat jullie zoveel werk hebben Nou Yvonne en Miranda groetjes van ons en tot het volgende berichtje Ome Anne en Tante lIDA