Hi there mates! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Miranda Yvonne - WaarBenJij.nu Hi there mates! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Miranda Yvonne - WaarBenJij.nu

Hi there mates!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Miranda

04 Februari 2013 | Australië, Airlie Beach

Hallo iedereen !

Even een update zoals beloofd ! Australia day was gezellig maaar geen koninginnedag hoor :) wel veel vlaggetjes vrolijke en dronken mensen maar t geen vergelijking haha. Niettemin toch erg van genoten.

Op t moment nog in Airlie Beach, waarschijnlijk gaan van de week de bussen weer rijden dus dan eens wat plannen maken. Werk is hier op t moment niet te vinden, al gaan we morgen even kijken bij de zeilboten misschien dat die nog bemanning zoeken.

Sowieso kun je bij de boten een paar dagen als vrijwilliger mee wat we dan ook zeker nog gaan plannen voordat we weggaan. Beetje werken aan boord en verder gratis van de trip genieten, niets mis mee denken we.

Veel op t internet naar werk aan t zoeken dus weinig spannends op het moment, beetje werken voor accommodatie, werk zoeken en nog een beetje van de zon genieten. Het weer hier is weer helemaal opgeklaard dus dat is weer top. Ongeveer 34graden iedere dag en weer flink smeren.

Accommodatie erg gezellig, zitten in een kamer met 8 totaal en allemaal mensen die hier ook werken dus erg gezellig. Gister de befaamde Sunday Session, hele dag veel muziek heel veel mensen dus ook veel gezelligheid.

Zodra we weer wat avonturen hebben beleefd komen we weer bij jullie terug dus tot snel !

Veel liefs Miranda en Yvonne

• 04 Februari 2013 - 16:18

Henk Ingrid:

heee meiden
    eindelijk weer even een berichtje van ons.
    de foto's zeggen wel weer genoeg, vooral de eerste, staan jullie weeeeeeeeeer met zo'n gele rakker in jullie handen hihihi het is een beetje traditie geworden denk ik
    we zijn blij dat het jullie goed gaat en wij hopen dat het werk zo weer een beetje aan trekt dat zou wel fijn zijn jullie zien er patent uit en jullie uitdrukking zegt genoeg genieten dus.
    nou meiden we horen weer snel ven jullie
    dikke kuzzzzz de schoutetjes